Pages

Tuesday, 31 May 2011

KENDURI (22 MEI 2011)

KENDURI ARWAH!
member member yang hadir.
makanan : nasi berani gam + ayam masak mera + kambing + dalcha + kuih muih + buah buahan + air anggur = sourvenir


(mama"haziq"khai)


(maman"afkhal)



( uteh)



(badak)


(wenk"ayam)


(yosh)


(nany)


(epin)


(aloy)


(hadi"jeman)


(hera)


tengs alot guys! kehadiran korang telah menggamatkan lagi majlis tersebut. aku amat hargai.

Sunday, 15 May 2011

BUSY (10 - 23 MEI)!




Ini laa dia rutin harian aku dari 6 hingga 21 nihh.  Pagi petang malam, mengecat mengecat mengecat!  Satu rumah nak kene cat.  Huh dahsyat gila!  Coz rumah baru renovet, then ade kenduri pulak 22 nihh tuwh yang kene cat tuwh.  Nak mengecat satu rumah daa amik masa 13 hari, huh mane taknye nak kene alihkan barang barang lagi, yang betul betul buat keje ade 2 orang jepp. Mane tak lambat!  Skrng nihh tinggal 35% lagi nak siap.  Dengan harapan dapat siap keje mengecat sebelum kenduri. SALAM!

Thursday, 5 May 2011

HANYA MAMPU TESENYUM!



 
dunia dunia!  aku hanya mampu tesenyum bila tengo kelagat orang kat dunia nihh.  tp pada hakikatnye haram.  nak MAKI tak boleh.  nnti ape plak tanggapan org kat aku (TAK PROFESSIONAL!).  lebih baik observe, jadikan pengajaran, dan SENYUM!.  tak pun gunakan pegerakan sindier menyindier.  letakan dua dua tangan atas dada, mata pandang ke atas dan keluarkan lidah.terbaik!  harap harap aku tak buat ape yang dorg buat.

Tuesday, 3 May 2011

SCOUTSJB CHANGED MY LIFE!


Scoutsjb tela merubah kehidupan aku drpada bodoh kepada pandai(aspek tetentu).  Syarikat nihh tela mengaja aku cara berdisiplin, cara berkomunikasi, cara mengaja, cara menguruskan program, cara mcm mane na jd observer, cara bekerjasama dalam pasukan, cara kawal emosi, erhh banyak lagi laa kalau nak listkan.  2 hari pung belom tentu dapat abeskan.bhaha!  Pengalaman yang luas dapat dilalui bersama Scoutsjb.  BTW tengs a lot diucapkan kepada Scoutsjb yang dapat menerima saya sebagai ahlinya.  Dengan harapan dapat terus berkhidmat dalam Scoutsjb seumur hidup! Amin!

BLOG BARU!


Assalamualaikum,Akhirnya siap jugak aku punye BLOG nihh.  Mula mula na buat agak mengusutkan kepale otak.  At last, it's easy to learn.  Mana tak nye 2 hari mengadap bende nihh jepp.  Ape ape pung tade laa gempak mane blog aku nihh.  Yang penting aku puas!